Annual Dinner



Hailo Mailo,back to the old trademark huh? its 8.52pm and started to writing.
Currently listening to Travie Mccoy - Need You.

Okay so far everything okay just aku dapat LBS untuk maksud asrama tahun depan means Lulus BerSyarat which means kena buat aku janji and bla bl
a bla untuk masuk asrama kembali. hell aku kena mcm tu just because aku bawak phone then
kantoi zzz Nvm tutup cerita tu rasa sedih pulak huwaaa :(

Last week, ada dinner di asrama dan temanya ialah RETRO. Bring the 70's back! Hahaha
SANGATLAH BEST. WE HAVING GIG KAT SANA. haha There's alot of performance, makan pun okay. Pokoknya semua okay lah! Cuma malam tu hujan then khemah tak cukup utk semua so kena la duduk dalam hujan dan esoknya saya demam hihi

Dinner start around 9pm, semestinya lepas isyak. Baju hanis ialah kebaya mak dia, baju shazaain baju moden, baju Aku ialah cotton and baju keun and na
rissa tak dapat diklasifikasikan. Aku pun taktau nak describe hihi.

Kite start dengan performance form1 lelaki membawa lagu gadis ayu, sumpah lawak nak mati. I LIKE! thne ucapan CikguBesar bla bla and blaa.

dah la tak larat nk ceritaa, tengok gamba dah ah


Hanis dah Shaza bersama pedang star wars


Tengok tangan Shahril ada power


Kaki MB dengan Nabil aku pun taktau apa jadi


Mad dan Steng bergabung


Aku pun taktau apa jadi



The three penguin!

Shazaain dengan saya berspek mata besar.




No comments:

Post a Comment