AH APA AKU KISAH


Haaa pagi pagi banyak pulak idea aku mencurah mencurah nak tulihhh apa kat blog ni kihkih. Soooo i'll start with my own opinion about music. Aku dah cukup bosan fb, omegle lah apa lagi CUKUP BOSAN!

Di sekolah budak batch aku mengenali aku sebagai budak pandai speaking, terer english la konon. Semua fakta menipu je keje, zzz. Im tired la gossip mcm ni kak. Bagi la aku gossip couple dengan mike posner ke, hang out dengan hayley williams ke baru best. Okay itu sangat lame.

Haaa tu dah lari tajuk. Actually aku nak ceghitaa pasai music yang aku minat. Aku ni jenis music english, R&B, B&R ka, Hop Hip ka suma aku layan janji english. Aku lebih memberi keutamaaan kepada Electro, Trance, House dan segala yang berkaitan. Aku jarang sekali mendengar lagu melayu, bukan apa, bukan nak berlagak konon omputih ka apa. Dak bukan! Just sebab aku rasa lagu melayu sekarang takdak makna la. Seriously. Im more to lagu dulu dulu. Ni dak semua lagu nak tiru tu, nak tiru ni. Faizal Tahir, Ana Raffali and Aizat Amdan is okay with me.

Ye ye kembali kepada electro. Yes aku rasa electro ialah salah satu genre music yang membuat aku gembira dan mereleasekan tension gua. Ye bukan mabuk ye. Kalau electro je ingat club, kalau club ingat alcohol, kalau alcohol ingat ecstacy. Lol takde dalam kamus or mana - mana mcm tu okayy?

Yes, maybe bagi aku yang bertudung ni tidak sesuai mendengar genre music seperti itu tapi nak buat macam mana dah CINTA! haihhh ada jugak member aku pernah cakap aku ni muka clubbing. Sat p belek kat cermin, ada ka? Gila punya statement, i ni muka punya baik you all!

Conclusion here aku dengar apa yang aku nak dengar and that is none of your bussiness, and please people, be open minded malaysian! Peace and out!


No comments:

Post a Comment