Nampak Matured?

Hello! Hieeee hiee saya dah semakin tua aargh saya tak suka, walaupun sedikit suka. Junior akan bertambah di sekolah dan makin banyak ler masalah yang saya akan buat. Tak caya sudah wekk. Okeh harini ramai manusia nampak matured di antaranya para pelajar, I mean tak kena dengan umur.

Saya paling MENCIKKKK jika orang cakap, "Eh ni mesti dah keje, ni mesti dah habis convo ni, hows result spm?" Sumpah wa rasa mcm tembak lu orang, mana taknya wa baru nak masuk Form3 lu kata wa keje grr

Tapi kekadang best jugak bila pegi makan dkt Mcd ke, Kfc ke or kat mana2 confirm2 dia punya cashier or waiter panggil kite Akak padahal kite ni jauh lagi muda from depa.

Haha ni wa suka, sukaa sangat. Sbb wa boleh buli depa. Mcm haritu accidentally lah kan baru balik from kenduri time tu mmg time orang balik keje, aku pun dengan laponyee suruh ler singgah KFC. Muahahaha dengan pakai baju kurung yang ayu gitu i pun pegi ler order suma and everything lah then tetibe i nak ambik suma makanan and i check air takde, i pun mintak ler air dia ckp camni kat i


Cashier : Hmm sorrylah kak, air harini takde.
Me : *Jadah apa air takde ni?* Hmmm cemana boleh takde?
Cashier : Harini stock suma habis, nk tggu renew esok, and bla bla bla
Me : *Muka bengang* Haish mcm tu pulak, i nak minum air apa ni?
Cashier : Hmm sorry kak, kiteorg akan ganti dengan air mineral 2 dengan free french fries.
Me : Next time, make sure bagitau awal2, ni i dah bayar sume baru cakap. Hmm okay.
Cashier : Sorry sangat kak.


Wakaka sumpah wa mmg suka buat scene camni dekat restaurant ke mana2 sumpah seronok gila sial hahaha

Tapi ada yg aku tak pueh hati, ada ke patut abg gua jadi adik, wa jadi kakak?
Siapa cakap camni memang i kasi luku kepala you okehhh?

No comments:

Post a Comment